Alla inlägg under maj 2013

Av Gunilla Abrahamsson - 20 maj 2013 11:34

Måndag igen. Veckorna går så fort. Det är både skönt och inte skönt.
Man hinner liksom inte me.
Våren är här och jag hoppas på en härligt sommar med mycket sol, bad och att umgås med familj och vänner.
Igår skulle jag tittat på en Sportster men killen som skulle visa de blev sittande på akuten med en dålig fot som han stukat kvällen innan på sin svensexa. Aj aj aj! Illa på många sätt. Får hoppas att det inte blir kryckor för stackaren på bröllopet.
Gött att vara frisk.
Ikväll ska jag ha simträning igen. Det är fortfarande lika roligt. Att känna att man utvecklas hela tiden är så härligt. Visst finns det pass då det är jobbigt och segt, men då gäller det att jobba lite mer så släpper det. Jag har märkt att om jag vilar för länge mellan teknikövningarna så kommer jag inte in i andra andetaget. Så det är bara att köra på hela tiden. Det är underbart att känna att kroppen fått sig en ordentlig omgång.
Jag har det bra i livet och mår gott. Det enda jag vill ha mer är att vara mer med mina barn och barnbarn med familjer. Och andra nära och kära. Och det är det jag kommer att jobba på den närmaste tiden.
Ha det bra och ta hand om alla bra stunder ni får i livet.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards