Alla inlägg under juni 2013

Av Gunilla Abrahamsson - 14 juni 2013 09:53

Då har jag köpt min sportster....
Skam den som ger sig. Det tog lite tid men nu står den här och jag är jätte glad.
Nu ska jag börja planera och köpa delar så att jag om ett eller två år kommer att bygga om den.
Det är väldigt roligt och lärorikt att hitta lösningar på förändringar som man vill göra på hojen. Det kommer att ta lite tid innan jag kan börja bygga på riktigt men det gör inte så mycket för processen dit är minst lika rolig.
Men..... Lite förändringar måste man ju göra nu med så som ny snyggare baklampa. Flytta regskylten. Backspeglar, blinkers som inte sitter längst ut på styret, det ser ut som nått annat som vi kvinnor kan leka med:-). Passar inte på hojen.
Flytta fotpinnar fäste, göra egna fotfinnar. Bygga eget avgassytem, vill ju att det ska låta gött och att den ska gå bra sen att den drar mindre soppa gör ju inget.
Det jag funderar på mest just nu är en snygg och bra lösning på hur jag dja täcka hålen på skärmen efter gamla fästet till regskylt.
Och jag håller på att ritar upp de fotpinnar och broms/kopplingspedal jag vill ha.
Vill också ha nytt lock till luftfiltret men egen design.
Alltid kul att sätta egen prägel på sina prylar.
Se nu till att ha en bra dag och njut av det som livet har att ge.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards