Alla inlägg under augusti 2015

Av Gunilla Abrahamsson - 13 augusti 2015 09:36

Jaha! Då var det dax igen ! Vardagen kommer smygande. Semestern snart slut. Skolan börjar igen för lill tjejen. Då börjar man inse att man både ätit och drukigt gott och rört sig alldeles för lite under några veckor.
Trots att jag älskar att träna och röra på mig så är det svårt att få till träning när resten av familjen är ledig och man vill umgås.
Men NU! Nu är det dax.
Tänkte faktiskt göra träningsdagbok denna gången!
Jag har satt några mål framåt hösten som gör att träningen blir roligare.
Jag har hittat ett bra( tror jag) träningsschema för att få bra träning för att kunna springa en mil. Det ska bli kul att följa.
Det innebär att springa Mån,ons och Fredag.
Hänger ni med på löpträningen?
Då börjar vi med Måndagen 17/8och det är intervaller 10*( 2 min raskgång, 1 min löpning).
Sen hoppas jag få en plats i simklubben i Masters gruppen och då simmar jag två dagar i veckan.
Det som fattas i min träning är typ lite yoga el qigong! Kan inte så mycket om det men jag får väl lära mig!
Kom igen nu kör vi!

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards