Alla inlägg under juni 2016

Av Gunilla Abrahamsson - 30 juni 2016 22:56

Jobbat hela dagen.
Dagen började med Larm( jobbar på Akuten) sen bara det forsatte. Kändes som jag var i Akutrummet hela förmiddagen, fram till Lunch. Vissa dagar händer mer än vanligt. Jobbigt men vansinnigt kul. Bra arbetskamrater och spännande jobb gör att jag älskar att gå till jobbet.
Senare på kvällen kom några av våra nyvunna vänner på besök o vi åkte it till Gräfnäs för att visa dem. Tråkigt nog så var det dåligt väder så det var inte många fordon idag men det blev ändå en trevlig kväll som avslutades på Delideli som är vårat favorit stället. Jätte god mat och dryck och härlig personal. Ta hand om varann.

Av Gunilla Abrahamsson - 29 juni 2016 22:36

Då..... Har man fixat grundkursen (teori) i pistolskytte. Det ska bli såååå kul att få börja skjuta. Jag har provat skjuta 4 ggr i hela mitt liv och jag älskar det redan. Jag ser fram emot att lära mig ,mer få träna, lära känna likasinnade, tävla, se olika banor.. Ja allt som finns runt om.
Mitt mål... Det måste man ha.... Är att vara med på VM i precision och fältskytte i C- klass.
Livet är fullt av underbara saker att uppleva. Bara o njuta och ta vara på dem.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards