Alla inlägg under november 2016

Av Gunilla Abrahamsson - 15 november 2016 09:07

Idag ska jag vara med som statis för 3:dje gången. Det är vannsinigt kul. Kul att få se hur det går till att spela in. Att det inte är så lätt. Göra samma saker många gånger. Olika vinklar. Nån säger/ gör fel. Kan bli hur många tagningar som helst. Detaljer ska vara rätt. Det känns som man är med massor men när man väl tittar på filmen/serien så är man kanske inte ens med och är man det så är det bara en sekund! Jag gör detta bara för det är roligt man får inte mycket betalt. Samtidigt så förstår man att utan statister så blir det inte mycket till film och det gör att jag blir stolt över att vara med. Man blir väldigt bra omhändertagen under inspelingen och man träffar jätte många trevliga människor när man är med. Sen blir man ju lite skadad. Nu tittar jag ju mer kritiskt på filmer/ serier och kan se misstag?.

Av Gunilla Abrahamsson - 8 november 2016 17:26

Fy sjutton för migrän. Nu har jag har ont i huvudet i 1,5 dygn var av att jag jobba natten med en av det värsta anfallet jag haft på länge. Tur att jag har bra arbetskamrater som har tålamod med mig. När det var som värst i natt så känndes det som om någon stod o slog en klubba i sidan i huvudet så hela huvudet höll på att gå sönder. Det var på gränsen att jag inte ens orkade med mig själv. Nu när jag sovit några timmar känns det lite bättre men tyvärr märker jag att det är påväg tillbaka och... jag jobbar inatt igen. Det är bara o hålla tummarna att det inte blir lika illa som i natt. Orkar inte en natt till.

Av Gunilla Abrahamsson - 4 november 2016 20:20

Visst är det fräckt när man som jag ofta gör , tänker på roliga och härliga saker och ler med hela ansiktet var jag än är, i parken på cykel, ute o går till och från affären, istan och när jag möter människor så smittar min glädje. Älskar denna upplevelse. Jag är för det mesta väldigt glad och jag bjuder gärna och ofta på det. Kanske beror det på att jag älskar livet, trots många motgångar och att jag älskar människan. Unga, gamla, sjuka, fridla, ledsna, glada ja alla. Alla har vi nått.

Av Gunilla Abrahamsson - 3 november 2016 23:43

Hur kommer det sig att man jämför sig med andra. Han/ hon har snygga kläder. Han/hon är så självsäker. Han/hon är så snygg. Han/hon är så duktig på någon idrott. Han/hon vet vad de vill med livet m.m
MEN är det verkligen så? Jag tror att vi alla är speciella på sitt sätt. Det viktiga är att hitta din självkänsla och det gör att man får självförtroende som gör att man tycker om sig själv.
Men hur gör man det då?
Ja hur gör DU ?

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards