Alla inlägg under februari 2019

Av Gunilla Abrahamsson - 26 februari 2019 12:38

Visst är det fantastiskt att sitta i solen med en kopp kaffe o lite glass. Solen värmer så gott....

Av Gunilla Abrahamsson - 26 februari 2019 06:57

God morgon på er!
Börjar dagen som vanligt med att sticka lite. Skönt att börja dagen med avkoppling. Men snart har jag tänkt att börja springa på morgonen. Bara det blir lite ljusare så vill jag komma igång.
Då ska vi se vad denna dag har att ge.
Kontors arbete, lite träning och sedan jobb i hemtjänst??

Av Gunilla Abrahamsson - 25 februari 2019 17:36

..... är jag inte riktigt klok.
Hur kan jag boka två olika jobb pass samma dag, två dagar irad. Vad tänkte jag med... ja ja. Bara att bita ihop och jobba på.
Nästa vecka kanske det blir mindre att göra och då är det ju skönt att ha dessa pass gjorda.
Men... samtidigt älskar jag mina jobb. Och det gör ju det hela enklare.

Av Gunilla Abrahamsson - 24 februari 2019 16:31

Är det så svårt att ta tag i det som är jobbigt?
Jobbiga saker äter upp en innefrån och jag får ont i magen, tankar flyger runt i huvudet och det är svårt att njuta av det fina som finns runt mig.
Vilket är värst? Ont i magen o vara orolig kort eller kanske lång tid. Eller ta tag i det o få svar. Visst jag kanske inte får det svar jag vill ha men då har jag ju nått o jobba med. Då vet jag vad jag har. Något att ta ett beslut efter.
Nä... det bästa är nog att ta tag idet innan jag blir ?sjuk? av det. Hur illa kan det bli?

Jag avundas verkligen de som gör det som de brinner för. Man har ju inget att förlora.
Leva medans man kan.
Njuta även av små guldstunder.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards