Alla inlägg under mars 2019

Av Gunilla Abrahamsson - 19 mars 2019 16:27

Fysprov.... alltid lika jobbigt innan det är gjort.
2 ggr om året ska det göras, ssmtidigt är det ju bra för då måste jag ju träna. Nu tycker jag att det är roligt o skönt o träna. Ännu roligare nu när jag har träningskompisar på stationen.
Lite tjöt o träning är aldrig fel.
Älskar brandmans livet. Det får mig att må gott. Hämta kraft. Hämta styrka. Det är fantastisk att känna denna känsla att ha nått som gör att jag känner mig speciell. Att jag är någon.
Underbart.

Av Gunilla Abrahamsson - 11 mars 2019 14:19

Kaos på jobbet. Upptäckte att jag på nått sätt gjort ett mellanslag när jag lagt in uppgifter på datorn som ställde till det för företaget, därefter blev det det ena felet efter det andra. Undra hur denna dagen kommer att sluta. Känner mig så dum och vill helst bara gå hem o dra täcket över mig. Enda sällskapet jag vill ha är katten.
Ja ja. Det kommer en ny dag i morgon.
Tar mig ett träningspass ikväll så kanske olust känslan försvinner.

Av Gunilla Abrahamsson - 10 mars 2019 16:17

Solen skiner ute men det är kallt.
Meckat lite mc idag så att det bara är att åka till besikting när det blir lite varmare ute.
Hojen behöver lite kärlek också då han är väldigt smutsig. Men det får också bli när det är lite varmare.
Nu sitter jag i soffa o stickar o tittar på SOS västkust.
Gubben är på jobbet en stund men kommer fram på så vi får lite mer tid tillsammans innan det är dax för mig att dra till Brålanda igen.
Denna helgen har vi fått gjort lite nytta och det känns skönt men längtar vannsinnigt mycket efter sommaren.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards