Alla inlägg under oktober 2019

Av Gunilla Abrahamsson - 23 oktober 2019 05:45

Igår tog min dotter ett stort steg. Det har varit några år med motgångar. Att vilja men inte komma igång. Det är jobbigt att ha drömmar men inte h ork att jobba för att komma dit. Att må så dåligt att bara komma upp ur sängen är ett stort steg. Det är jobbigt som mamma att se på hur hon kämpar. Kan ju inte göra det åt henne. Det jag gjort är att säga att vad hon än gör så stöttar jag henne. Vill hon sluta skolan så är det ok. Vill hon forsätta är det också ok men då måste hon gå dit. Vi har pratat om olika livsval och i helgen rinde hon mig mitt i natten o ville tala om att hon bestämt sig( svarade inte då mobilen låg i ett annat rum så jsg hörde den inte). Nu har hon själv ringt skolan som ligger närmare där vi bor o kollat om hon får gå där. De skulle göra allt du kunde för att hjälpa henne. Nu skulle hon prata med Syo på gamla skolan så får vi se sedan. Denna skola tror jag är jätte bra för henne. Så hoppas hoppas. Men jag är så stolt att hon driver det själv. Det är bra för hennes självförtroende.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards