Alla inlägg under oktober 2020

Av Gunilla Abrahamsson - 24 oktober 2020 23:55

Läggdax.... då kommer tankarna.... det är skit att komma i klimatetiet. Att tappa sig själv. Att känna men ändå inte.
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle ha ont av att tappa sexlusten men det har jag. Alltså.... varför känner jag ingen längtan längre? Hur kan den bara försvinna? Gubben säger att det inte gör något..... klart det gör. Kanske inte för honom ( om han nu är ärlig vill säga) men för mig gör det jätte mycket.
Längtat mig galen efter att känna pirret, att längta efter smeket, efter sexet. Kommer nog att bli galen..... om inte jag själv serbo känner att min kropp är sexig hur kan då någon annan göra det?
Hmmm... fan saknar det grymt mycket.

Av Gunilla Abrahamsson - 16 oktober 2020 19:36

Nu är snart ett 12 timmarspass slut. Händer inget på 45 min så kommer jag hem i någorlunda tid ikväll o då orkar jag titta en stund på tvn och sticka på min vintertröja i garn från Island.
Det är bara att vänta o se. ?
Älskar mitt jobb.
Det har varit en bra dag både på patientsidan och på väder sidan. Hösten är underbar när det är sol och inte allt för mycket vind.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards