Alla inlägg under november 2018

Av Gunilla Abrahamsson - 14 november 2018 09:17

Jag stirrar på pappret framför mig, vi har sett cellförändingar och du är uppsatt på en ny undersökning...... men jag kan ju inte vara sjuk. Vill inte vara sjuk. Kan inte vara sjuk.
Tankarna snurrar.... visst det kan ju vara ett virus som går över av sig själv.....men om det inte är det..... vad händer då?
Inom 2 mån ska jag kallas på ny undersöking..... 2 mån ska jag gå runt o grunna på detta.... asså.... tankarna kommer ju äta upp mig.
Jag trodde jag var stark..... visserligen är en av mina värsta mardrömmar att bli sjuk o inte kunna jobba,leva, se allt som livet har att ge. Värst skulle vara att bli så sjuk att behöva bli omhändertagen och att dö tidigt i livet.
Jag vill ju bli 100 år så jag hinner med så mycket jag kan i livet. Så jag har ju bara levt halva livet än.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards