Alla inlägg under april 2022

Av Gunilla Abrahamsson - 16 april 2022 08:00

Påskafton o ledig typiskt att vakna 06.00 Ja ja. Behöver väl inte mer sömn då. Bara o gilla läget. Katten märker att jag börjar vakna ich kommer o kelar.
Går upp och ger katten lite mat och sätter på kaffe till mig.
Efter en stund vill katten ha lite kattgodis och det får han ju naturligtvis, han vet precis hur han ska titta på mig för att få det han vill.
Vid 7 tiden sätter jag på Radiono börjar lyssna på Ring så spelar vi. Jag tycker det är så mysigt. Ringer o väcker gubben som ska till Elmia idag och jobba lite.
Sätter mig i soffan o dricker mitt kaffe och tar fram stickningen och slänger en tanke till min yngsta dotter som var med i en trafikolycka igår. Kan inte ringa henne än eftersom hon kan ju sova och vill inte väcka henne. Hoppas hon fått sova inatt och inte har haft allt för ont.
Längtar så mycket efter mina tjejer vissa dagar mer än andra. Får ringa runt till dem idag o tala om hur mycket jag tycker om dem.

Solen skiner ute så det får bli en härlig promenad idag eller kanske till och med en löptur.
Det är så skönt att det blir varmare och varmare ute nu. Har köpt o planterat dahlia lökar för första gången. Det fick bli i kruka eftersom vi inte får tillträde till huset förrän 1/7. Längtar jätte mycket, synd att lyckan grusas lite grann pga att de som vi köpt av strular en del. Men nu är det bara 2,5 månader kvar.
Ha en bra helg och njut av livet.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards