Alla inlägg under januari 2019

Av Gunilla Abrahamsson - 10 januari 2019 07:48

Jaha!
Nytt år. Nya utmaningar.
Visst är det underbart att ha ett helt nytt år att se fram emot. Mitt 2018 var helt galet bra med kurser, nytt jobb inom mark o anläggning och då alla uttryckningar som brandman.
Ser fram emot 2019 med att utmana mig själv på nya uppdrag.
Ikväll börjar jag och min minsta dotter en travkurs. Dottern vill väldigt gärna bli travkusk så då fick hon en kurs i julklapp. Ska bli jätte kul.

Sen har jag sökt sommar jobb som heltidsbrandman. Vill väldigt gärna jobba med det på heltid. Jag vet att jag sätter min arbetsgivare lite i klistret om jag får chansen men man lever bara en gång. Och sedan jag fick beskedet om cellförändringar så är det ju ännu mer aktuellt.

Cellförändringarna vet jag inte resultatet av än. Var i Tisdags och tog bort en bit av livmoderhalstappen och det togs prover för att se om det behövs mer åtgärder. Får besked om ca 1 månad.
Så det är bara att vänta.
Och under tiden leva o njuta av livet.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards