Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Gunilla Abrahamsson - 22 oktober 2012 18:44

Sitter i soffan efter en underbar dag ute. Tagit en lång promenad o hör ljudet från en mc lite längre bort. Hmm, synd att det är så kort period här i sverige då vi kan köra hoj. Och denna sommar ska vi ju inte ens prata om. Åh.... Längtar redan efter våren då man kan ta ut hojen igen. Jag hoppas att jag har en annan cykel att åka på nästa sommar. Har sneglat på ett par Sportstrar men tyvärr inte hunnit åka o provat dem än. Har bestämmt mig för att köra min eventuella Sportster en sommar för att sedan plocka isär den o bygga om den.
Men.. Tänkte att det skulle vara roligt att bilda en mcförening för tjejer här i trakten. Har inte kollat runt här vad som finns men tror inte det skadar med en till.
Har ni ideer eller vet nått om andra föreningar/ klubbar får ni gärna höra av er.
Tanken jag har är träffas, åka på olika turer, gå kurser m.m
Kanske skulle man gå ut i garaget o minnas och drömma sig bort en stund.
Tänk på: Njut av livet.
Gunilla

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards