Alla inlägg den 9 november 2012

Av Gunilla Abrahamsson - 9 november 2012 09:47

Vilken underbar dag det är idag! Luften känns så len o mjuk. Det är kallt men härligt på nått sätt. Små fåglarna kvittrar i trädgården och livet är helt helt underbart.
I morgon ska jag åka o titta på en Sportster. Jag hoppas att hojen och priset kommer att passa så det blir köp av. Jag har bestämmt mig för att köra på den en säsong så nästa vinter kommer den att plockas ner och byggas om. De stora förändringar som kommer att göras är annan ram och tank. Men det klart det kommer att bli många små detaljer som kommer att vara speciella just för denna hojen.
Det ska bli kul och spännande att få lära mig hur hojen fungerar och att få en hoj som ingen annan har.
Mycket ideer finns redan i huvudet och det ska bli kul o se om det går att genomföra.
Igår fick vi hem blästern så nu kan jag börja blästar de detaljer som jag hittar eller tillverkar till hojen.
Men jag tar även emot jobb om ni behöver eller känner någon som behöver blästat något. Jag tar även emot polerings uppdrag.
Ha en underbar höstdag och passa på att ta en promenad. Njut av vädret.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards