Alla inlägg den 16 december 2012

Av Gunilla Abrahamsson - 16 december 2012 20:16

Det är inte bara motorcyklar och bilar som är mitt intresse. Jag älskar att simma. I höstas började jag nybörjar gruppen för vuxna i alingsås sim o liv.
Det är sååå kul. Det är ett skönt gäng som tränar och vi har två jätte bra tränare.
Visst det är skönt att gå till simhallen och motions simma och sitta en go stund i bastun men inget går upp mot att köra ett hårt pass tillsammans med andra goa simmare.
I går var det KM i frisim och jag ställde upp i 50m frisim. När jag som tonårnig simma så vågade jag inte ställa upp i tävlingar så bara det var en seger i går. Att stå på pallen och invänta start signalen var väldigt pirrigt och känslan när jag kommit i mål var så skön.
Nu vill jag ställa upp i DM i Januari och då vill jag klå min tid som jag fick i går. 41,9.
Att simma och få chansen att lära sig rätt teknik är jätte kul. Och ! Det är bra träning och jobbig. Men det är ju det som är meningen med träning. Att bli härligt trött. Känna att man gjort nått.
Ha det bra allihopa, ge er kropp en match!!! Ut o träna.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards