Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Gunilla Abrahamsson - 19 augusti 2016 20:34

Sitter på Altan o njuter av denna ljuvliga kväll. Har ätit Tacos med dotter, hennes pojkvän och hennes vännina. Livet är allt helt underbart. Sitter i skön soffa hör hur grannarna också sitter ute o har mysigt. Några går förbi på cykelvägen. Hör trafiken lite längre bort. Vinden är stilla och man hör hur fåglarna tjattrar. Inbland faller ett äpple från trädet och påminner om att jag borde plocka upp dem men det kan jag göra i morgon. Eller på Söndag. Nu tänkeg jag njuta av stunden av ro med mitt glad med rött gott vin. Kram på er alla.

Av Gunilla Abrahamsson - 19 augusti 2016 09:38

Fredag förmiddag!
Femte dagen av semestern. Har haft mysfrukost med dottern och gubben.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och stickar på syrrans raggsockar. Gubben sitter o läser en artikel på paddan. Skönt med en lugn o skön start på dagen.
Vädret ute är mulet och 16 grader varm.
Får bli en promenad till stan fram på och kolla läget. Behöver uppsöka apoteket o hämta mediciner till mig och dottern.
Vad som sedan händer återstår att se. Skönt att låta dagen komma som den vill. Det är väldigt länge sedan jag inte behövt planera dagen minut för minut.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards