Alla inlägg den 31 januari 2022

Av Gunilla Abrahamsson - 31 januari 2022 12:08

Träning?. Så jäkla gött. Det spelar ingen roll hur lite jag har lust till träning så är välmående känsla lika skön efter varje träningspass. Igentligen fattar jag inte varför jag inte gör detta varje dag. Lycko hormonerna rusat ju i min kropp och jag mår såååå gött. Det finns så många ursäkter till att inte gå o träna och ja? det är bara ursäkter. För mår jag bra av det så är det ju bara att ta tag i det. Visst jag tränar någon ibland några dagar i veckan men vill träna mer. Jag märker nu när jag tränat lite hårdare igen att jag tränat lite slappt sedan jag började träna igen efter min brutna fot.
Men nu blir det ändring på det. Jag och några kompisar har anmält oss till Vårruset i Maj och jag ska springa med larmställ och luftpaket. Det väger ca 22 kg så det är ett tufft pass så nu gäller det att träna.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards