Alla inlägg den 30 maj 2022

Av Gunilla Abrahamsson - 30 maj 2022 09:04

Då har jag gjort den sista jour veckan på räddningstjänsten.
Det känns lite vemodigt samtidigt som jag kommer att få nya äventyr i framtiden. Huset och trädgården blir ett av dem. Ser fram emot att få börja greja i huset och i trädgården men har ju också börjat träna efter ett schema för att kunna springa en halvmaraton till hösten.
I Sep planerar jag att åka till Bodö med min pappa. ( En 50 års present) så jag har saker att se fram emot.
Min tid som brandman har varit något av det roligaste jag gjort. Att få förverkliga en barndomsdröm är fantastiskt. Jag har fått gå jätte bra och roliga utbildningar och lärt mig massor och även om mig själv. Jag kan ju mer än jag trodde. Underbar känsla. Alla människor jag mött både drabbaden nu och de som kommit fram till oss när vi ?visat upp oss? och andra brandmän är så härligt.
Lev ditt liv o njut av det

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards