Alla inlägg den 13 februari 2022

Av Gunilla Abrahamsson - 13 februari 2022 21:07

Ja då var min 54:de födelsedag till enda.
Det har varit en jätte trevlig dag. Att få vakna med min underbara pojkvän, att få mys frukost ihop. Sedan åkte han till vårat nya hus( tillträde någon gång i Juni) och lämnade lite saker i lillstugan och pratade med de som sålt huset till oss om tomtgränser så att allt sånt är färdigt när vi flyttar in.
Sedan har jag fått tvättat och haft familjen på lite kalas firande. Det är sååå skönt att kunna umgås igen utan att behöva bekymra sig för Covid. Vi hade en jätte trevlig stund tillsammans. Fick fina presenter och Emma hade gjort tårta ( semletårta) och den var jätte god. När gästerna gått drog jag på mig träningskläderna och tog mig en löptur. Idag blev det 7,7 km. Det var skönt men det regna ute så jag blev genom blöt. Men va gör det.
Idag har jag ätit mycket bröd och godsaker så från och med i morgon så blir det till att vara snäll mot sig själv igen och äta rätt igen.
Ha det gott i njut av livet

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards