Alla inlägg den 21 januari 2018

Av Gunilla Abrahamsson - 21 januari 2018 09:04

God morgon Sverige!
Vaknar till en underbar Söndag. Natten har varit sådär. Somna sent( får skylla mig själv eftersom jag började titta på en film) men sen har det ju snöat och plogbilarna har åkt runt i byn och det gjorde att jag vaknade till några gånger. Och tidigt i morse kom grannen hem och väsnades fruktansvärt mycket. Slog i väggar. Spydde o hade sig. Jaja. Ungdomar.
Som ni märker är det väldigt lyhört i min lägenhet. Det är lite jobbigt. Inte så det inte funkar o bo här men tillräckligt för att leta efter en annan lägenhet. Men jag har tak över huvudet och jag har gjort lite mysigt.
Jag har så många saker i livet som gör mig lycklig och det vill jag lära mig att ta vara på och att njuta.
Idag tänker jag försöka få till en löprunda och att få mina ögonbryn gjorda av min dotter Sandra som är duktig på det.
Jobbar i kväll men har många timmar på mig. OM..... jag inte får ett larm ftån räddningstjänsten vill säga.
Då vill jag åka.
Nä nu en kopp kaffe och sticka några varv.

Presentation

Ciao!
Jag heter Gunilla.
Jag skulle vilja att ni följer med mig på den resa jag kommer att göra när jag bygger min egna hoj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards